SOUNDBOKS

At SOUNDBOKS we’re on a mission to create the world’s biggest community for partying by empowering people to have real experiences with real people.

  • Adresse

    Silkegade 11, 1113 København

  • Hjemmeside

    https://soundboks.com/

De hurtige
  • Vækst
  • 42 Medarbejere
  • Flad organisation

Sammenhold & Goder

De har en betalt barselsordning udover det obligatoriske. Der er mulighed for at flekse din arbejdstid, hvis det er nødvendigt. Hvis du får en dårlig nats søvn så frygt ej, der er rigeligt med gratis kaffe, så du kan holde dig kørende. Hvis postevand er kedeligt i længden, så trøst dig ved, at de tilbyder gratis læskedrikke. Uden mad og drikke dur helten ikke. Det ved de, og derfor har de selvfølgelig en frokostordning. De ved, at det kan være svært at slippe spændende arbejdsopgaver, derfor tilbyder de aftensmad til dem, der arbejder sent. De færreste virksomheder tager på ferie sammen, men det gør SOUNDBOKS. Du kan derfor forvente, at komme ud og rejse med dine kollegaer minimum én gang om året. I SOUNDBOKS er der meget at fejre, derfor kan du forvente firmafester på månedlig basis. Hos SOUNDBOKS kan de lide hinanden og derfor samles de til en månedlig fredagsbar. Hos SOUNDBOKS går de op i den gode teamspirit og derfor afholder de dedikeret teambuilding minimum én gang i kvartalet.

  • Betalt barsel
  • Flekstid
  • Kaffe
  • Læskedrik
  • Frokostordning
  • Aftensmad
  • Rejser
  • Større fester
  • Fredagsbar
  • Team­building

Kollegaer

De vækster meget og alene i år planlægger de at ansætte 20 nye kollegaer, og måske kan du blive en af dem. Mere end halvdelen af virksomhedens medarbejdere er mænd. Der tales primært engelsk i virksomheden. Der er mange forskellige nationaliteter, faktisk hele 10. Du vil derfor have rig mulighed for at blive klogere på andre kulturer end den danske. I SOUNDBOKS arbejder der 42 medarbejdere, så du vil aldrig være ensom.

  • Mange nye kolleger
  • Engelsk
  • Inter­nationalt

Belønning og feedback

De vil sikre, at du har det godt og alt går i den retning, du ønsker. Derfor afholder de evalueringssamtaler med dig på månedlig basis. Hvis du vil udvikle dig, er SOUNDBOKS det helt rigtige sted for dig. De belønner nemlig typisk dygtige medarbejdere med kompetenceudvikling.

  • Evaluerings­samtaler

Udvikling

De går samtidig op i, at du kommer ordentligt ind i deres virksomhed. Derfor afsætter de flere uger til at oplære dig. Vil du udvikle dine kompetencer og dig selv som person, så er det her det helt rigtige sted for dig. Deres typiske udviklingsmulighed er nemlig kompetenceudvikling. Dem som vil mere har gode forudsætninger i SOUNDBOKS. De foretrækker nemlig at rekruttere ledere indefra. SOUNDBOKS tilbyder også ekstern uddannelse efter behov - på deres regning. SOUNDBOKS går op i din udvikling og tilbyder derfor intern uddannelse for at forbedre dine kompetencer.

  • Oplæring
  • Mulighed for forfremmelse
  • Ekstern uddannelse
  • Intern uddannelse

Arbejdsgang

Her arbejdes der typisk selvstændigt, så man ikke er afhængig af andre for at nå i mål. Derfor stiller de forventninger til, at du i udgangspunktet selv løfter opgaven. I SOUNDBOKS skal alle løfte mod det fælles mål. Derfor belønnes succes i hele organisationen.

Ledelse

Her overlader ledelsen store beslutninger til det team der er ansvarlig for den givne opgave, og koordinerer derefter med andre relevante parter. I SOUNDBOKS fokuserer de på, at medarbejderne selv skal tage ansvar for deres effektivitet, mål og vejen dertil.

Organisation

SOUNDBOKS har et godt fundament. Derfor er det næste år dedikeret til at vækste virksomheden. I SOUNDBOKS sidder medarbejderne i et åbent kontorlandskab. Du vil altså være tæt på dine kollegaer i din daglige arbejdsgang. De er en organisation med lav gennemsnitsalder. De sætter et højt tempo og det hurtige resultat er derfor oftest prioriteret. I forlængelse af det, beskriver de sig selv som en flad organisation. Organisationen har tre ledelseslag.

Beslutninger

I SOUNDBOKS vil de gå langt for at motivere deres medarbejder. Faktisk så langt, at de er åbne for at give ejerandele af virksomheden ud til deres medarbejdere. De strategiske beslutninger bliver i udgangspunktet taget under stærkest indflydelse af afdelingslederne. I SOUNDBOKS er de åbne omkring op- og nedture. Du vil derfor både vide når det går godt og når det går mindre godt. De daglige beslutninger i SOUNDBOKS bliver truffet af ledelsen.

  • Mulighed for optioner/andele
Stilling Oprettet Ansøgningsfrist
Head of Community 9/3/2018 9/5/2018 {{ $ctrl.open }}

Are you up for the challenge of building the world’s biggest community for parties? Are you ready to join the world’s loudest start-up on our journey to redefine what a speaker can be? Are you fuelled by challenges, reaching ambitious goals and breaking barriers in a rapidly expanding international company?


Then you might be the Head of Community we are looking for to build and manage our Community Team.


Become a part of the SOUNDBOKS journey

SOUNDBOKS is one of the fastest growing startups - developing, manufacturing and selling the world’s loudest battery-powered Bluetooth speaker, primarily targeting European and American markets. SOUNDBOKS was founded in 2015 by three young Danish entrepreneurs who shared a passion for music, partying and festivals. In 2016, SOUNDBOKS launched the most successful Danish Kickstarter campaign of all time. Today, we have customers all over the world, and a vision of bringing people together by empowering them to break social barriers with our products. We have a strong brand profile, making SOUNDBOKS not just a speaker, but a community. Join us on our exciting journey!


As Head of Community at SOUNDBOKS, you will be managing and growing your own team, working closely with the Marketing and Brand teams to ensure alignment of product initiatives, customer support, marketing initiatives, community management and overall strategic goals. We have +13,000 loyal and passionate customers around the world, along with +120,000 followers on social media, with industry-leading engagement. Your job would be to create a platform that enables SOUNDBOKS to facilitate parties between customers and grow the community. You will be a key member of the SOUNDBOKS Management Team, on par with C-level executives, reporting directly to the CEO.


Your key responsibilities include:

● Responsible for all aspects of the SOUNDBOKS community strategy and commercial deliverables

● Develop a toolbox to help our customers imagine, create, share, relive and remember the party of a lifetime facilitated by SOUNDBOKS Page 2 of 3 SOUNDBOKS COPENHAGEN Silkegade 11, 3. 1113 Copenhagen K, Denmark SOUNDBOKS LOS ANGELES 7372 Melrose Avenue, Los Angeles, CA 90046, United States

● Train and advance our Community Team (currently 7 FTEs) to ensure our global community is constantly being reinforced ○ You will be supported by your deputy, the Operations Manager, Community Team, who manages daily customer relations

● Project managing the concept of proprietary SOUNDBOKS community channels along with the IT team

● Work with and participate in the company’s Management team to ensure that key community initiatives are delivered on time and that community is at the forefront of the company’s thinking


Ambitious Head of Community with an international mind-set and a proven track record within community building

In order for you to be a success in this job, it is important that you have the following skills, qualifications and experiences:

● Premium brand experience where customer experience is key; ideally in an omni-channel environment

● Knowledge of global markets and regions which will allow a tailored approach to communications, commercial offerings and community roll-outs, with a sensitivity to differing cultures, customs and languages

● Experience as part of a management team with responsibility for managing teams spread geographically

● Ability to communicate effectively with colleagues locally and overseas and to motivate and inspire

● Capable of being a focused team-player that can handle constant input and feedback, and is comfortable in a flat and transparent organization

● Ideally an experienced party thrower ;)


Additional experience about managing large-scale membership-bases with an emphasis on hightouch service is preferred.


Proactive and structured Head of Community

In order for you to be a success in this role, it is important that you recognize the following personal and professional traits in yourself:

● Proactive and self-confident

● Structured and detail-oriented in your work

● Responsible and solution-oriented

● Outgoing and capable of managing a large team

● Willing to travel several times a year

Søg stillingen