Rekruttering af Customer Success Managers

Det kræver en høj retention rate og god net promoter score for, at et scale-up kan blive ved med at vækste. Derfor har vi specialiseret os i at finde personer, der brænder for at skabe relationer og forstår, hvordan man fastholder og udvikler samarbejder.

Rollen som Customer Success Manager

Rollen som Customer Success Manager adskiller sig fra en almindelig kunderservice stilling, og derfor kigger vi også efter andre kompetencer.

Dybdegående kundekendskab

For at kunne give en kunde det de har brug for, er det altafgørende at have en dybt kendskab til deres forretning og behov. Det kræver derfor, at man kan sætte sig i andres sted.

Dybdegående produktkendskab

For at kunne hjælpe kunden bedst muligt er det essentielt at kende sit eget produkt ind og ud . Det kræver derfor en høj indlæringsevne.

Dybdegående branchekendskab

For at forstå en kundes problem er det en nødvendighed at kunne tilegne sig viden om den generelle branche, deres udfordringer og de konkurrende løsninger på markedet.

Skal I ansætte en Customer Success Manager?

Lad os samarbejde om jeres næste rekruttering

Se samarbejdsformer