Job som Customer Success Manager
Rollen som Customer Success Manager
Rollen som Customer Success Manager adskiller sig fra den almindelig kunderservice stilling, og derfor kræver den også andre kompetencer.
Dybdegående produktkendskab
For at kunne hjælpe kunden bedst muligt er det essentielt at kende sit eget produkt ind og ud. Det kræver derfor en høj indlæringsevne.
Dybdegående kundekendskab
For at kunne give en kunde det de har brug for, er det altafgørende at have en dybt kendskab til deres forretning og behov. Det kræver derfor, at man kan sætte sig i andres sted.
Dybdegående branchekendskab
For at forstå en kundes problem er det en nødvendighed at kunne tilegne sig viden om den generelle branche, deres udfordringer og de konkurrende løsninger på markedet.
Hvorfor arbejde med customer success?
Jeppe har arbejdet med kundeservice og customer success i tre år. Hør hvorfor i denne video.
Job som Customer Success Manager?
Vi rekrutterer for Danmarks hurtigst voksende startup, og du kan komme med på rejsen!
Se ledige stillinger