Siteimprove

We’re a people-centric company driven by digital certainty. We’ve helped more than 6,000 organizations transform the way they manage and deliver their digital presence.

  • Adresse

    Sankt Annæ Pl. 28, 1250 København

  • Hjemmeside

    https://siteimprove.com/

De hurtige
  • Vækst
  • 230 Medarbejere
  • Netværksorganisation

Sammenhold & Goder

Hos Siteimprove går de op i den gode teamspirit og derfor afholder de dedikeret teambuilding minimum én gang i kvartalet. Siteimprove synes, at fredagsbar er en god måde at komme sammen, derfor har de en ugentligt. I Siteimprove bliver der ikke sparet på det sociale fællesskab og derfor kan du forvente en stor firmafest minimum en gang i kvartalet. De færreste virksomheder tager på ferie sammen, men det gør Siteimprove. Du kan derfor forvente, at komme ud og rejse med dine kollegaer minimum én gang om året. De tænker på din fremtid og tilbyder derfor en pensionsordning. De stiller firmatelefon til rådighed, hvis det er relevant for din stilling. Minimum i Danmark er 5 ugers ferie, men de synes, at du fortjener mere. Derfor kan du være sikker på at få minimum 6 ugers ferie om året. Skulle du få brug for en kiropraktor eller et privathospital så bare rolig. Hos dem får du en privat sygeforsikring. Hvis du får en dårlig nats søvn så frygt ej, der er rigeligt med gratis kaffe, så du kan holde dig kørende. Hvis postevand er kedeligt i længden, så trøst dig ved, at de tilbyder gratis læskedrikke. De ved samtidig, at det er kedeligt at spise morgenmad alene derhjemme. Derfor tilbyder de morgenmad på kontoret. Uden mad og drikke dur helten ikke. Det ved de, og derfor har de selvfølgelig en frokostordning.

  • Team­building
  • Fredagsbar
  • Større fester
  • Rejser
  • Pensionsordning
  • Firmatelefon
  • 6+ ugers ferie
  • Sygeforsikring
  • Kaffe
  • Læskedrik
  • Morgenmad
  • Frokostordning

Kollegaer

Siteimprove er en stor virksomhed bestående af 230 medarbejdere. Der er mange forskellige nationaliteter, faktisk hele 30. Du vil derfor have rig mulighed for at blive klogere på andre kulturer end den danske. Der tales primært engelsk i virksomheden. Mere end halvdelen af virksomhedens medarbejdere er mænd. De vækster meget og alene i år planlægger de at ansætte 50 nye kollegaer, og måske kan du blive en af dem.

  • Inter­nationalt
  • Engelsk
  • Mange nye kolleger

Belønning og feedback

Hvis du vil udvikle dig, er Siteimprove det helt rigtige sted for dig. De belønner nemlig typisk dygtige medarbejdere med kompetenceudvikling. Din udvikling er vigtig, og derfor afholder de en årlig evalueringssamtale, hvor der lægges planer for det næste år.

  • Evaluerings­samtaler

Udvikling

Siteimprove går op i din udvikling og tilbyder derfor intern uddannelse for at forbedre dine kompetencer. Siteimprove tilbyder også ekstern uddannelse efter behov - på deres regning. Dem som vil mere har gode forudsætninger i Siteimprove. De foretrækker nemlig at rekruttere ledere indefra. Siteimprove går op i dig som person og vil derfor gerne holde på dig, selvom du bliver træt af dine arbejdsopgaver. Der er derfor mulighed for at skifte afdeling eller opgaver, hvis der er brug for det. Hvis du vil være specialist, er dette det rette sted for dig. Den typiske udviklingsmulighed er nemlig mere komplekse arbejdsopgaver og derved mere ansvar. De går samtidig op i, at du kommer ordentligt ind i deres virksomhed. Derfor afsætter de flere uger til at oplære dig.

  • Intern uddannelse
  • Ekstern uddannelse
  • Mulighed for forfremmelse
  • Nye arbejds­opgaver
  • Oplæring

Arbejdsgang

I Siteimprove handler det om at løfte i flok og derfor belønner de teamet, der har nået resultatet. Her er dynamikken meget teamorienteret og derfor er det vigtigt, at du fungerer godt i en gruppe. Opgaver er bedst løst sammen og derfor kræves det, at du sætter pris på og forstår at samarbejde.

Ledelse

I Siteimprove fokuserer de på langsigtede, strategiske mål. De tager dine og andre medarbejderes holdninger med i betragtningen, når der skal træffes beslutninger. Ledelsen er dog klare omkring, at hvis de tror, det er rigtigt at gå en anden vej, gør de det.

Organisation

I organisationen er der kun to ledelseslag. Der er derfor ikke langt fra top til bund. I forlængelse af det, beskriver de sig selv som en netværksorganisation. De sætter et højt tempo og det hurtige resultat er derfor oftest prioriteret. De er en organisation med lav gennemsnitsalder. I Siteimprove sidder medarbejderne i et åbent kontorlandskab. Du vil altså være tæt på dine kollegaer i din daglige arbejdsgang. Siteimprove har et godt fundament. Derfor er det næste år dedikeret til at vækste virksomheden.

Beslutninger

De daglige beslutninger i Siteimprove bliver truffet af ledelsen. I Siteimprove er de åbne omkring op- og nedture. Du vil derfor både vide når det går godt og når det går mindre godt. De strategiske beslutninger bliver i udgangspunktet taget under stærkest indflydelse af afdelingslederne.

Pil Bernth-Andersen

Operations Manager, Group Customer Xperience

Kristian Fischer Pedersen

Business Development Manager

Rasmus Gregers Sørensen

Senior Operations Manager, Group Customer Xperience

Stilling Oprettet Ansøgningsfrist
Customer Success Student Assistant (part-time) 8/3/2018 5/5/2018 {{ $ctrl.open }}

Do you have excellent people skills, are you tech-savvy, and do you have a passion for sharing your knowledge with others? Are you passionate about providing great customer service and have you perhaps worked with websites before, e.g. by editing them or adding content? Then you might be who we are looking for as our new Customer Success Student Assistant to support our Danish customers.

The Customer Success Team at Siteimprove is a critical part of our future success, and we take the success of our customers incredibly serious. We are looking to add a part time member to the Danish Customer Success team to make sure we can keep our proactive approach to customer service.

The overall goal of the Customer Success Team is to maintain a high retention rate by helping our customers have success with our services. 

Responsibilities

As a Customer Success Student Assistant you will help deliver effective and proactive customer support to our Danish customer base, delivering solutions to both technical and non-technical end users while also supporting a wide range of technologies. We are looking for candidates with a passion for pleasing the customer and main duties include:

  • Managing a number of customer accounts.

  • Training customers over phone, online or onsite.

  • Helping customers with website and Siteimprove tool related queries.

  • Identifying customers that need extra help.

  • Working with the sales team to coordinate and understand which customers require our training services.

What We Require of You

  • You are preferably studying on your Master’s and have around a year left of your studies.

  • You speak Danish at native level.

  • You are customer service driven and have client-facing work experience.

  • You are tech-savvy, have a general interest in web, and find it easy to navigate new systems.

  • You are proactive and highly organized.

  • You have great written and verbal skills in Danish and English.

  • Interested in increasing your technical knowledge.

What We Would Love About You

  • Website management experience.

  • Experience in one or more of these fields: web content creation, Accessibility, SEO, Analytics.

  • Screen-share / training experience.

  • Knowledge of one or more CRM systems, Content Management Systems and HTML.

  • Worked in a SaaS related environment.

About Siteimprove:

Siteimprove is a Danish founded multinational company with over 450 employees worldwide. In addition to our headquarters in the heart of Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, Japan and Australia.

Siteimprove transforms the way organizations manage and deliver their digital presence. With the Siteimprove Intelligence Platform, you gain complete visibility and deep insights, empowering you and your team to measure what matters, drive accountability, and act with certainty.


We also offer amazing perks!

Great and Inspiring Company Culture. We are passionate, innovative and people-centric. We’re consistently named as a great place to work across the globe.

Amazing Kitchen Staff. Our celebrity head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There’s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas and free fruit ad libitum, plus there’s opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices.

Outstanding Office Location. We are located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as “the Palace” by our employees.

Own Friday Bar. On the top floor, we have our very own Friday Bar with quality beverages. In the summer, we may take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun.

Coding Club, Events, and Workshops. The Coding Club meets weekly (pizza and beverages on the house), and we regularly throw meetups, social events and workshops.

Corporate Social Responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company, internally and externally.

Søg stillingen